Iedereen heeft wel een mobiel. We kunnen (helaas) niet meer zonder.
Het heeft 2 kanten.
Aan de ene kant kun je er veel informatie op vinden en wordt je er wijzer van. Want wat ik in de afgelopen 10/15 jaar geleerd heb, daar had ik zonder, veel langer over gedaan. Daarnaast had ik veel minder contacten dan ervoor.
En aan de andere kant, slokt zo’n ding ook veel van je tijd op en schijnt het verslavend te zijn.
Toch kijk ik, met mijn bril en behulp van de kennis uit mijn vakgebied, weleens naar hoe die mobiel werkt.
Je laadt hem ’s nachts op. Althans dat doe ik wel. Ik zet hem ook uit.
En dat is ook hoe het bij ons als mens werkt. We zetten het lichaam uit en in de ruststand. We laden ’s nachts op. We regenereren door middel van onze slaapcyclus.
Als ik mijn telefoon veel gebruik en ook zware apps, zoals Facebook en Insta, wat notabene Sociale platforms zijn, dan gaat de batterij snel leeg van mijn telefoon. En moet ik hem soms halverwege de dag alweer opladen.
En zo werkt het eigenlijk ook met ons lichaam!
Soms kun je halverwege de dag al best moe zijn. Bijvoorbeeld als je een jong gezin hebt. Je hebt dan veel ballen in de lucht te houden en als je ernaast nog werkt en soms zware nachten hebt, kan dat zeker vermoeiend zijn! Vooral als je na een pittige dag werken, thuiskomt en je nog kinderen op moet halen, moet koken enzovoorts.
Hoe houdt je dan voldoende energie over?
Tja, dat heeft te maken met de balans zien te vinden. Want wat voor de een fijn is en energie geeft, kan voor de ander een energie vreter zijn.
De kunst is om voldoende energie te krijgen.
Dit kun je doen door:
- Regelmatig te bewegen
- Balans te vinden in drukke en rust momenten
- Goede en vooral gezonde voeding
- Tekorten oplossen m.b.v. supplementen
- Regelmatig tijd voor jezelf te nemen
Die tekorten. Hoe weet je of je die hebt?
Dat kun je laten meten. Met behulp van de Energetisch Morfologische Bloedtest. Deze test geeft PRECIES aan wat op dat moment het probleem is. Wat er bij jou in het systeem niet goed gaat. Dat kan zijn een parasitaire belasting, te veel stress, hormoonproblemen, immuunsysteem problemen, mineralen tekorten etc.
Het mooie hiervan is, dat je een PERSOONLIJK supplementen advies krijgt. Speciaal voor jouw lichaam. Die ga je innemen en alle klanten die dit ervaren hebben, zeggen na een paar weken al, dat ze zich energieker en beter voelen.
Wil je weten welke klachten deze mensen hadden?
En hoe zij dit ervaren hebben?
Die ervaringen kun je lezen op deze pagina en op google.
Meer weten?
Laat een bericht achter in de comments. Stuur me een mail, Whatsapp of dm.
Wat er uit zo’n test kan komen heb ik beschreven in een van mijn vorige blogs.